Versace for H&M - KAOS.

Extremt. Smaklöst. Det är orden som formas efter att jag kollat igenom hela kollektionen. Nytänk och kreativitet i all ära men det här är mer " 80's - Miami vice " on crack. Hur kunde man låta det gå så fruktansvärt fel? Det här är det sämsta samarbetet någonsin. Feedbacken på kollektionen hitills har varit katastrofal och den blir bara sågad om och om igen. Tror att H&M har lite panik, skäms lite dessutom, för releasen är bara dryga veckan bort och jag har knappt sett någon reklam alls...? VART ÄR HYPEN och Tv-reklamerna som kommit i samband med alla andra samarbeten? NADA. Kan inte klandra dem för jag skulle inte heller slösa bort MER pengar eller tid på det här.

Önskning för nästa samarbete är ETRO. Det skulle bli amazing. Crazy men stylish.

Först tänkte jag plocka ut de värsta ur kollektionen men insåg allt vara helt galet fult så jag gav upp den idén. Ni får kolla HÄR själva och bilda er egen uppfattning. Berätta gärna sen !






Kommentarer
Postat av: Vic

Mer outfit bilder på dig? Du har sjukt bra stil.

2011-11-06 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0