I shouldn't

Borde plugga istället för att skriva här. Borde.. men tråkigt.. Jag har gjort allt för att inte plugga men nu är lägenheten helt städad, allt iordning. Jag har ätit, badat, målat naglarna och en massa annat. Allt förutom det jag ska! någon som känner igen sig?

När jag ska plugga gör jag ju som sagt allt annat, härom i fredags skulle jag pluggat MEN så kom jag på den brilljanta idén att styla min far så vi åkte och shoppade. Vi kom hem väldigt många kassar med bla en jacka, 3 skjortor, tjocktröjor, skärp, halsduk, mössor, tishor och gud vet vad! ååh, vad jag älskar sånt, tycker det är hur kul som helst och tillochmed far tyckte det var kul med lite FAR DOTTER tid!

Tråkigt var att jag tydligen missade en hejdundrade fest på PUSH i fredag också.. Tackade nej till den årliga Halloweenmiddagen för att jag skulle plugga men hur bra gick det? sådär... ne.. Lite ångest när EM kom hit igår vid 20:00 fortfarande skakigt i kroppen, DÅ har man turnerat bra.. Vi la ner Turnén kanske tidigt igår, det var lixom inte upplagt för Succé. MEN snart, snart så..

Pratade med min något berusade B-Friend igår och fick reda på att jag ska till Stockholm den 26:e nov, MYS!
Behöver något att se fram emot. Dock har ju detta gett mig ytterligare en grej jag kan göra istället för att plugga, planera vistelsen! ♥

Ps. när ALLA andra var på PUSH i fredags och jag skulle "PLUGGA"  och var deppig över det såå råkade jag kanske klicka hem perfektion på denna jord. Tyckte jag förtjänade det, NYFIKNA?

Kommentarer
Postat av: gabbi

jag känner igen mig i det du skriver! tycker plötsligt till o med att det är roligt att städa, diska, tvätta - ja allt förutom att plugga! haha

2011-11-01 @ 14:44:00
URL: http://gabbislashfashion.devote.se
Postat av: Julia

Åh jag känner igen mig! Har tenta imorgon och nu har jag städat, fixat naglarna och bakat bröd sedan jag klev upp. Att det ska vara så svårt! Mysigt med Stockholm, klart du måste planera;) xx

2011-11-03 @ 10:54:29
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Elin Sjögren

Tjena!

Jag googlade lite och hittade dig! Fin blogg du har!! Såg att du pluggade/pluggar till Internationell inköpsekonom! =) Jag tänkte söka till det till hösten! Är det något du rekomnenderar? Plus om du kan svara på vilka typ av tester det är i svenska och engelska för intagen? Är det typ att skriva en uppsats eller är det gramatik??

TAcksam om du kan svara mig!

kram Elin

2012-03-20 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0