P L U G G A

Nu, nu känns det på riktigt. påväg, mot målet.
Emelie undrade vad jag studerar till, internationell inköpsekonom. Låter Väldigt fancy, det är lite mindre fancy än vad det låter. Inköp mot den internationell marknaden är det jag ska bemästra när jag är klar. Kommer nog läsa till en del textilkurser sen, eller samtidigt.

"du kommer inte vara människa i november" sa min vän, jag känner knappt att jag är människa nu. Tenta om två veckor. Boken skulle lika gärna kunna vara skriven på grekiska. varför göra det lätt när det kan vara svårt ?

Men men oavsett vad jag tycker och tänker så måste MÅSTE jag.  på riktigt. inte halvdant, inte "jag orkar inte" utan bara helt enkelt göra det. Nu är jag där, hoppas viljan och orken räcker till målet. det måste det, inget annat är . accepterat.



















KÄRLEK. Vilja. Livet. leva. Kärlek. Vilja. LIVET. leva. kärlek.
Kärlek. Vilja. Livet. leva. Kärlek. Vilja. Livet. leva. KÄRLEK.
Kärlek. Vilja. Livet. LEVA. Kärlek. Vilja. Livet. leva. KÄRLEK.
Kärlek. Vilja. Livet. leva. Kärlek. Vilja. Livet. leva. KÄRLEK
Kärlek. Vilja. Livet. leva. Kärlek. VILJA. Livet. leva. KÄRLEK
Kärlek. Vilja. Livet. leva. Kärlek. Vilja. Livet. leva. KÄRLEK.
Kärlek. Vilja. Livet. leva. kärlek. Vilja. Livet. leva. KÄRLEK.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0