den tjugofjärde

Dagen innan lön. Den längsta dagen på året känns det som. Vill ju bara shoppa NU. En kjol (?!) en tröja och 2 par skor står på inköpslistan. Woohoo! Förövrigt fyller min bästaste kusinis år idag. Imon ska vi antagligen gå och shoppa lite nödvändigheter till hennes B-day firande på lörday, YAY! Ska bli så kul, längtar ihjäl mig. Kom förresten hem med det finaste halsbandet i hela världen idag, jag och Serina köpa likadana för att matcha våra likadana tröjor som vi sprang runt i idag. Det vara smashing, kändes som när man va liten och ville leka twins haha. Förresten så visade Serina mig VÄRLDENS bästa SUSHI, hur fan kan jag missat den?? Utgången från Nordstan mot Brunnsparken, gå vänster förbi elgiganten och där fanns den. Definitivt bästa sushin i stan. GÅ DIT!





Kommentarer
Postat av: sandra

vart kommer det ifrån??

2012-04-24 @ 21:25:50
URL: http://sandrarainea.com
Postat av: malin

Vi ses på lördag då :)

2012-04-25 @ 13:27:03
URL: http://des-secrets.blogspot.se
Postat av: Carro

Jättefint! Vart är det ifrån? :)

2012-04-25 @ 19:25:07
Postat av: Alex

Vart är det ifrån? Superläckert!

2012-04-26 @ 08:41:20
Postat av: Anonym

Ååh vart kommer halsbandet ifrån? Super snyggt!!

2012-04-26 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0