3.1 Phillip Lim spring 2013 R-T-W

Jag vet att jag postat några av dessa bilder förut men jag måste göra det igen. Trots att jag känner att kollektionen är något spretig - många olika temat - anser jag att denna kollektion är en av hans bästa hitills. Den delen med småblommiga & färgsprakande plagg bojkottade jag då jag för det första inte är den färglada typen eller har ett intresse i att bära småblommigt men det övriga - HOLY MACARONI !
 
 
 
Jackan på sista bilden - jag vill ha den så mycket att det gör ont. Många fashionistas har snöat in sig på byxorna med samma effekt men jag.. finner dom.. sådär.. om jag skall vara ärlig. Vill du veta hur dom ser ut kan du kolla style.com och fatta din egen uppfattning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0