fem dagar kvar tills

Pengar rullar in på kontot igen. I sådana här läget är det jobbigt att vara student som inte riktigt lever som en. Det går ingen nöd på mig egentligen men min fashionådra inombords pulserar och vill ha dom där skorna jag såg häromdagen som jag förvrigt nog ska köpa. Att skriva om alla materiella ting jag vill ha just nu skulle till tjockleken likna Sveriges Rikes Lag. Använda det man redan har kan ju vara ett alternativ men definitivt inte lika roligt som det förstnämnda. Tänkte kanske göra en jackspecial här någon dag. Fick frågan i skolan av några tjejer om hur många jackor jag har. Frågor av den natur brukar jag alltid undvika, för min egen skull, då det kanske är lite för många. Räknade att det var runt 6 stycken som jag använder lixom frekvent just nu(finns ju EX antal fler) och när jag nämnde detta för gruppen av tjejer som ställde frågan fick jag några blickar som jag inte riktigt kunde sätta ord på. Tydligen inte normal jackonusumtion kunde jag dock snabbt konstatera. Med detta sagt får ni svara på frågan, vill ni ha en lite inblick i min garderob av jackor?

Kärlek



Blev BTW helt kär i Vogue Australias cover, tror det var mars issue men vågar inte svära, kan varit april också, oviktigt dock.

Ps. tidsinställda inlägg is the BOMB.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det skulle vara jättekul att få se in i din garderob lite och gärna dina jackor :)

2012-03-19 @ 11:58:47
URL: http://ejjson.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag känner igen de där med jackor.. Fan trodde du skulle komma med värsta siffran nu när jag börja läsa, så man kan tänka att lite lugnt är de.. och TUSAN jag är snäppet värre. Kan säker plusa på 6 st till.. och ändå sitter man och planerar nästa jack köp. Man borde ju inse att man inte behöver fler vid detta lagret.. Haha..

2012-03-20 @ 20:42:33
URL: http://girlsgirlsgirls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0