hej vänner

Hög frånvaro på mig. Tenta nästa vecka som är helt orimlig. Trycker in information i skallen som om det inte fanns någon morgondag. Helt okej metod. Dock känns det som jag har så mycket kvar att sammanfatta och lära in så just nu vill jag bara helt seriöst ta till pistolen, om jag hade haft någon dvs. Multitaskar förvrigt och har tvättat 4 maskiner, hur sjutton går det till kan man undra, jag undrar också. Ibland vill jag inte ens tvätta för att jag vet att det redan är knökfullt i mina 4 garderober och på min klädställning... och i mina 10 lådor under sängen.. jesus.


Ska sluta finna ursäkter nu och ta min lärare Mr Greens råd på allvar nu, följa de 3 F:en, FOKUS FÖR FAN.

Peace out,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0