DENIM MANIA

Som utlovat kommer här två editorial för er män/pojkar.
 
I både den Spanska och Tyska utgåvan av GQ lyder det i november månad DENIM -mani. Jeans funkar alltid, speciellt lager på lager i blandade toner, Ton i ton dock, känns och har alltid kännts helt fel enligt mig. Kanske är jag skadad sen min mor tvingade mig att bära en mörk otvättad jeansjacka tillsammans med matachande jeans...? uuuigghh.. ger mig rysningar.
 
Jeans och denim i allmänhet ger en sån skön "I don't give a fuck altough I do" - casual feeling och det är ju aldrig fel, right? Se nedan och inspireras - kanske kan du lära dig, hur du med några enkla tillägg i garderoben kan ensambla en riktigt nice outfit !
 
GQ - Spain
 
 
GQ - Germany
 
 
Lycka till!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0