For Men - Kavajer

Många grabbar har fått om bakfoten att bara för att det är dyrt så är det snyggt. Så är det inte. Dock kan jag tycka att vissa plagg kan man som kille lägga lite extra pengar på som tex en snygg kavaj och skjorta för typiskt är det ofta så att med kvalité och "tailored" kläder kommer ett något saftigare pris. Därför skall ni killar utnyttja butiker som H&M som har ett fint utbud när det gäller diverse attiraljer som skinnskärp, flugor, slipsar - varför betala massor av pengar för ett skinnbälte bara för att det är ett märke? Om budgeten är något snäv kan du även på H&M finna superfina vita button-down skjortor som fungerar aldelles utmärkt till ändamålet!
 
Nedan har jag plockat ut två kavajer i sammet, samtliga från ACNE som jag tycker är ett bra köp! Dock vill jag tillägga att sammet och färgen burgundy må vara väldigt hett just nu, men om du inte är en grabb som planerar på att köpa nytt på ett tag framöver tycker jag att du skall välja en svart kavaj i ett annat material. Flugan i blå leopard är från H&M och jag tycker att den är så sjukt cool. Matcha den med en jeanskjorta och den svarta sammetskavajen nedan samt ett par svarta jeans - STYLISH!
 
 
 
 
 
 
Tycker även att ni kan klicka in er här, då kommer ni till Mr.Porter.com där ACNE och modellen Robert Konjic har satt ihop några riktigt softa looks för er grabbar ( bla finner ni plaggan ovan med undantag för leo flugan då! )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0