"Luxury style"

Är inte namnet på detta editorial men det skulle definitvt kunna vara ! Känner ni som jag att tonen på läpparna är den mest ultimata red-lipstick ton ni sett? Sidbenan känns väldigt Emma Elwin och det kan man ju bara inte bara ogilla. Sidebena hypen på sent 90 tidigt 00-tal,  kommer ni ihåg den? det gör jag. När Ebba och ebbas mode kom följt av klingan, två stora anhängare av mittbena, testade jag också och har sen dess vart trogen.
 
Det är kul det där att man gärna gjorde som alla andra när man var yngre. Idag känner jag att jag inspireras, tar till mig och adderar influenser snarare än hela trender in i min befintliga stil. Kom ihåg att det som skiljer oss ur mängden är hur du tar in, tolkar och inspireras.
 
Nog om gamla vanor och dylikt och åter till detta vackra editorial ut Vogue Turkey November Issue!
Läpparna och håret : check. Smyckena som editorialet egentligen fokuserar på är helt fantastiska, älskar statement halsbandet Top/left sen tycker jag att stylingen känns väldigt elegant vilket ett editorial bör göra om man vill sälja den här typ av smycken.
 
En sista sak att tillägga är att om någon känner sig manad att köpa Chanel tishan Top/right till mig i födelsedagspresent så är det helt okej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0