Worst morning ever

Vaknar av att det ringer från dolt nummer mitt i natten. Svarar inte utan försöker blunda. Då får jag ett sms "hey babe" från ett nummer som är helt okänt för mig. Skriver "Vem är detta?" får ett svar om ett namn jag inte känner till samt frågan "själv?" varpå jag frågar "varför ringde du mig nu?" och får till svars "varför inte. kram"
 
Jag har ingen aning om detta var någons "idea of fun" men jag skiter i vilket. Har folk inget hyffs i kroppen? Skulle aldrig ringa någon, än sms:a till någon mitt i natten.
 
Sen ringer Pelles klocka vid 05:30 som han så käckt har ställt till någon jävla House-låt. Ärligt. Jag blev så lack. Somnade om och drömde mardrömmar. Vaknar därefter med huvudvärk och som pricken över i:t så har jag en hel bok att ta mig igenom idag inför tentan på fredag. Hatar att vara såhär bitter men man är väl inte mer än mänsklig? Känns iallafall bättre efter att få ha skrivit av sig lite !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0