bonjour madame/monsieur

Sitter vid bordet i min lägenhet på 34 kvadrat med aldelles för lite garderober. Det regnar ute, det gör inte så värst mycket dock. En tekopp, stor som en soppskål, värmer mina frusna händer samtidigt som den nya ACNE koftan värmer min kropp, att jag precis kom hem kanske jag borde berätta.
 
Månader sen vi hördes, dagarna bara flöt iväg. Likt ett kärlekspar behövde vi en paus från varandra, det är inte du, det är jag. Ett moln av ångest med en touch av stress florerar konstant ovanför mitt huvud. Vad händer? FRAMTID är ett ord som skrämmer mig, att bara tala om det får en själ som min att rysa. Tänk om det inte blir som jag vill att det skall bli, kommer motgången nu?
Kanske.
 
Undrar om jag är tillbaka. Är pausen slut? Jag vet inte.
 
Ovissheten tar över,
 
Salute'
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Oh så glad jag blev när din blogg dök upp på Bloglovin. Hoppas du är tillbaka! Xx

Svar: I'm back ;)
inspodeluxe.blogg.se

2012-10-01 @ 16:39:35
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0