Kärlek till dig !

Har haft en helt underbar helg tillsammans med världens bästa, snyggaste och drömmigaste Pierre !
I fredags startade vi kvällen hos mig och sen drog vi til Krall på fördojja.  Sen bytte vi fördojja som hastigast och hamna i Kungshöjd och sen vidare till Push (?) haha , Soleil och Peacock.
 
Lördagen startade återigen på samma sätt. Pierre kom till mi casa och vi gjorde oss fina för att sedan dra till Krall där Raas Vidal, Pirnes, Stellan redan var. Jag hade så sjukt roligt, massa dans, med goaste tjejerna och Pierre. Först på Docks, sen Push och därefter Peacock återigen.
 
I lördags trodde jag aldrig att jag skulle orka gå ut då fredagen i stort sett gett mig en käftsmäll och tömt mig på alla krafter men ack vad glad jag är att jag tog mig i kragen ändå!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0