WHYRED AW13

Visades på Berns i tisdags och den var helt fantastisk. Jag befann mig backstage och hjälpte till och när visningen satt igång gick ett adrenalin-rus utan dess like genom min kropp och pulsen var på en nivå som jag aldrig vart med om förut.
Stressen backstage är obeskrivlig när modellerna måste ur och i sina kläder och det flyger kläder kors och tvärs när namnet på modellen som du har ansvar ropas. Först när hon lämnar för att entra scen, går luften ur en och en stark lättnaden infinner sig.. Efter visningen var det snabbt ihop-plock samtidigt som press vällde in. Men vi var effektiva och fick iväg grejjorna på en halvtimma och därefter satte vi av mot efterfesten på Taverna Brillo.
 
Kan ju varit en av de bättre dagarna i mitt liv.
 
Visningen. Den. Var. Galet. Fantastisk. Men det visste jag ju redan innan!
 
Roland och Jonas - Highfive !!
 
    
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0