You step inside, but you don't see too many faces.

(Dire Straits- Sultans of Swing, vilket jag tar för givet att alla borde veta) Så brukar det vara på Push men inte i lördags. Jesus vad mycket folk. Skulle egentligen inte dit, det var inte tanken. Men så skulle jag precis gå in på Docks när jag fick ett infall, kindpussade damerna hejdå, mötte älskade Pierre och Bella på vägen ut.  Mer kindpussande plus lite skvaller, innan jag hoppade in i en taxi och mötte Stridis och Co på Push. Därefter Yaki. In i dimman. Ut i sommarmorgonen.
 
 
 
 
 
På mig hade jag min helt fantastiska nya blazer/blus/jacka, ja definitionen är något oklar men jag älskar den. Till den shortsen och skorna från dagen innan samt en annan Whyred väska - Ona. Skall se om jag kan lösa en bild inom kort !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0