Home interor - krukor

Sitter just nu och försöker tänka ut hur jag vill ha det i min lägenhet. Min pappa, som förövrigt är världens bästa, skall hämta mig om en stund och så skall vi köpa lite hyllor och en fönsterbräda. Har insett att jag gärna skulle vilja ha lite blommor i fönstret. Har alltid varit väldigt anti sådant då min mor älskar växtlighet vilket har resulterat i att deras hem ser ut som ett större växthus. Men, en blomma och några kryddväxter kan jag faktiskt tänka mig efter att ha bott hemifrån i 5 år och rehabiliterats. Till mina nya växter vill jag gärna ha fina krukor, dessa nedan från artilleriet är en ren fröjd men skulle nog inte lägga 795 kronor på en kruka. Kan säkert finnas något budgetalternativ någonstanns tänker jag, loppisar kanske?
 
 
 
 

 
Har ni några tips får ni gärna dela med er, men tills jag finner de perfekta tror jag att dessa silvriga från Ikea duger just utmärkt sålänge. Förresten, man kanske kan spray-måla dom ?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0