Best of Budget

Skorna nedan från Zara skulle passa alldeles ypperligt in i min garerdob just nu. Speciellt dom i Zebra, älskar att dom känns ganska grova, lite Birkenstocktoffel-varning på dem. Kan erkänna att jag tyckte dom va riktigt fula först, riktigt fula. Men efter att ha bläddrat förbi dem några gånger på Zaras hemsida så har de växt i mina ögon! Gällande skorna överst, tofflorna i lite etniskt-acztekmönster känns ju som ett par softa everyday-shoes till ett par svarta brallor och en vit skjorta kanske? känns ju ganska fresh! Ja, satt och fundera på om jag skulle klickat hem men så insåg jag att Zara startar sin rea inom kort (skall kolla med mina gamla kollegor om exakt datum) så jag väntar lite!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0