THE WAIT IS OVER - & other stories

"The & Other Stories online store opens for business tomorrow – but you can start shopping right now. We’re offering our friends a day of exclusive pre-opening access and you’re one of the lucky few. Simply click the link below to get started. We hope you enjoy your first taste of & Other Stories! "
 
click here
 
Detta kom till min kännedom idag och jag tänkte dela med mig ifall det är någon som missat att man kan pre-shoppa redan idag!
 
& other stories känns väldigt "scandinavian" fashion, vilket inte är så konstigt med tanke på att Behnaz (Whyred) & Nicole (ACNE) är några av de designers som skapat denna vackra kollektion.
 
Nedan följer ett urval av mina favoriter!
 
 
 
 
Smashing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0