Arbetslös? Arbetssökande? Mellan två jobb?

Hej mina kära vänner - long time no see!
Det är söndag, dvs är vi inne på andra dagen av min fruktansvärt behövliga rehabiliteringshelg. Tog examen i fredags! Dagen startade med champagnefrukost vilket sedan togs vid av ytterligare intag av alkoholhaltiga drycker vid avslutningslunchen som vidare återgick till champagnefirande då jag insåg att jag inte bara tog examen, utan även blev även tilldelad ett stipendium - lyckan var total !
 
Nu ligger jag här - sista söndagen i maj och inser att jag är ARBETSLÖS?  Arbetssökande? Mellan två jobb? men känner ändå inte sådan fruktansvärd panik, kanske för att jag satt mig själv i denna situationen genom att tacka nej till ett jobb. Men det kommer fler - det måste det ju - och det kommer det att göra - eller?
 
Okej, jag känner mig lite vilsen för tillfället.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grym du är Nataliaa, Grattis till examen! :)

Svar: Tack Johanna!! <3
inspodeluxe.blogg.se

2013-05-28 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0