Microuli Mou

 
Ingen aning om vad det betyder men det är en soft låt av Andreas Grega iaf!
 
Precis skrivit ett personligt brev, känns lite konstigt att försöka sälja in sig på ett A4 men vad skall man göra. Har ju läst en hel del i mina dagar och folk är så jävla pretentiösa och förmätna i sina brev så man dör, den banan är något jag försökt undvika. Produktiv dag men fett trött och min rygg dödar mig efter att ha suttit framför datorn fram tills nu. Skall hoppa in i en varm dusch snart och gå och lägga mig inom kort, måste vara på topp imorgon - skall på ett CSR event på Lindex huvudkontor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sprang av en slump på den här Backstage bilden från Whyred's AW13 visning på BERNS.
Trots stort fokus på att undvika kameror fastnade jag tydligen på bild iaf!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ciao!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Finns nog inte direkt nån "snygg" översättning på mikrouli mou. Mikrouli betyder 'liten' och i detta fall betyder mou 'min'. Så "min lilla". Kan användas till ett barn t.ex.

2013-05-27 @ 00:12:06
URL: http://www.eruiel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0