Överkonsumtion Av Kaffe

Känns som ett givet beteende när man skriver examensarbete. Äntligen har jag kommit igång ordentligt och det börjar sakta men säkert ta form ett mästerverk. Eller inte. Faktiskt första gången under min utbildning som jag inte känner superpress att få ett VG, det går för en gång skull lika bra med ett G även om det förstnämnda hade vart lite trevligare och fastställt ett all-time-high slutbetyg. Men men. Arbetet jag skriver handlar faktiskt om ett ganska intressant och utvecklande ämne - CSR - Corporate Social Responibility med fokus på textilbranschen och inköp. Imorgon skall jag till Lindex för ett CSR-event sen har jag några intervjuer till, så det känns bra. Som ni förstår är inte mitt vardagsliv det absolut mest uppfriskande att läsa om för tillfället så ni får ha lite överseende.
 
MEN, trots ex-arbete så hindrar det inte mig att ta lite härliga pauser, kika runt online och drömma mig bort en stund - och självklart hittar jag alltid något som typ dessa AP-COOLA brillsen från Cheap Monday!
 
 
 
250 pix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0