Back To School

Har precis sagt hejdå till min pappi som svängde förbi mig en stund här på eftermiddagen. Skönt att få lite avbrott i pluggandet av den överjävliga textil-materiallära boken som förövrigt är helt på engelska. Mina engelskakunskaper är bra, och jag känner mig ganska up-to-date eftersom jag precis avslutat en internationellt inriktad utbildning, dvs mycket engelska, men den här boken tar kål på mig. THANK YOU GOD för google translate. Nu är jag rätt tacksam över att jag tog valet att avsluta de andra kurserna jag kommit in på och endast fokusera på denna. Den är ju rätt maffig om man säger så. Jag har lång tid på mig, första tentatillfället är inte förrän i December, närmare bestämt måndagen efter min födelsedag vilket med andra ord innebär att jag inte kommer skriva den då. Nästa tentatillfälle är i januari så jag kör allt krut på den! Innan tentan så är det lite uppgifter som skall in så försöker väl beta av dom så fort som möjligt. Hatar sånt, räcker väl för guds skull med en övergripande tenta.


 
 
 
 
Och det hade varit så mycket lättar att fokusera idag också om 1. Inte nya Style By hade kommit 2. Förfrågningar om shopping och fika, jag menar come on. vem gör inte heldre sådana trevligheter....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0