best from Paris Fashion week

Paris fashion week är över och har varit i några dagar. Fullspäckad kalender har gjort att jag fått lägga fashionshows åt sidan men no more. Spanade som vanligt in Balanciaga, Celine, Isabel Marant, Stella McCartney, Yves Saint Laurent och Givenchy. Skrollade över resten men inget hel kollektion som fångade mitt intresse, utan mer någon look här och där.
Favoriterna höll måttet och men de som får en guldstjärna är Balmain (inte att förglömma, finns under kategorin: fashionshows), Balenciaga och Celine. Marant var lite utav en besvikelse, kanske ett starkt ord men jag känner inte att cowgirl-stilen är för mig i sin helhet men något plock här och var av kollektionen, ABSOLUT!

Vill ni spana in alla fashionshows själva så kan ni göra det på style.com

Balenciaga



Celine


Kommentarer
Postat av: HOTFASHION

Snyggt!:)



Men sen kan jag ju även passa på o säga att jag precis har startat upp en galet kunglig inspirationsblogg och vill gärna att den ska nå ut till flera. Om du gillar den får du gärna ta några bilder och länka! PUSS:) / http://hotfashionpics.tumblr.com/

2012-03-12 @ 16:50:15
URL: http://hotfashionpics.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0