Daily notes

Som i vanlig tur enligt min morgonrutin skulle jag, efter att ha fixat iordning mig inför dagen, äta frukost. Fram tog jag en grovtandad brödkniv som istället för brödet penetrerade sig in någon halvcentimeter i mitt finger.
 
Jag behöll lugnet, rev av en pappersbit satte mot fingret samtidigt som jag rotade i mitt spegelskåp efter plåster. 3 plåster senare kände jag mig nöjd över blodstoppskontruktionen på mitt finger. Allt hade varit frid och fröjd om det inte hade varit så att jag helt plötslig började skaka, känna mig febrig och illamående.
Hej hej chocken.
 
Efter 5 minuters kämpande mot illamåendet var det över och kvar var jag - en omtumlad tjej som inte riktigt kände för att gå till skolan utan ville heldre ligga hemma och dricka saftglögg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0