OBSESSION : roségold/copper

Just nu känns det som att jag vill klä in hela min lägenhet med den här underbara färgen som ger ett varmt och mjukt intryck. Min obsession för denna nyfunna favoritfärg slutar inte vid inredning, såg ett fantastiskt halsband idag som jag tyvärr glömde ta kort på men tro mig det var så fint, sen har jag en total crush på dessa (saturn earrings i roséguld från på Lara Bohinc). Men nog om själva kulören, spana istället in de fina inredningsdetaljerna nedan tex, de fantastiska borden från E15 !
 
 
 
 
 
 
Från Top/Left Hex Bucket - Tom Dixon Diamond Lights med Rosé lampsocket - Frama Mini Jack-Brevtyngd - Tom Dixon CM05 - HABIBI tray - E15 Copper Blow Light - Tom Dixon Scented London Candle - Tom Dixon
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0