Packar Packar Packar

Försöker komma på vad jag skall ha med mig nu när jag åker iväg till betydligt varmare breddgrader imorgon. Dock är det så fruktansvärt svårt för mig att packa sommarkläder då min garderob är mycket mer av en höst/vinter garderob med stickat och brallor i överflöd. Men. Shorts, det äger jag några stycken så det får det bli, någon enstaka klänningar och sandaler, så skall jag väl klara mig tänker jag ?
 
Får springa ner en sväng på stan sen när det öppnar och se om jag hittar något ? gick iof en hel dag igår utan framgång, men blev ganska sugen på klänningen jag bloggat om tidigare här - från indiska. Kanske får bli en sådan då.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0