Sommarvin

 
 
Valborg spenderades i alltför gott sällskap - Fölk, Vin och Bärs !
 
Träffade upp gänget på restaurang Söder på Södravägen, mycket trevlig restaurang men då jag precis kommit från 5-rätters hos mormor satt jag med som trevlig sällskap medans mina fina åt. Efteråt valde några att gå hem medans merparten av oss kände oss redo att styra oss mot en förfest i Linné (som bara happens to be located mittemot Tiny B's nya fantastiska lägenhet!) Lite missförstånd när man tror att någon är någon, men någon inte är det, och man målar in sig i ett hörn - hate when that happens. Därefter hamnade vi på Yaki där finaste Hasse, Gurra, Simme och Jude Law joina gänget för en bättre fest.
 
 
Ja, jag hade en pretty awesome Valborg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0