Hola, Bonjour !

 
 
Just nu myser jag i soffan, nyduschad och med en kopp té i handen och väntar på Svenska Hollywoodfruar. Idag har jag jobbat hela dagen och jag har nog aldrig träffat så många Kristian samtidigt som jag gjorde idag, jag menar hur stora är oddsen att 5 av typ 9 grabbar heter Kristian? Jag som är så dålig på namn uppskattar verkligen detta haha, aja nog om det! Efter jobbet gick jag förbi Bella en liten stund innan jag svängde in på Hemköp. Slängde ihop en bättre fisksoppa på mindre än 20 minuter,  snabb och nyttig mat. Är lite seg idag men har fått lite jobb gjort nu på kvällen också. Jag går nämligen över en hemsida åt ett företag, det är ganska kul faktiskt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0