Perfect Shirts For Men

Okej, nu kanske jag är lite partisk i mitt urval då jag faktiskt jobbade med dessa skjortor under mitt internship på Whyred HQ, men, oavsett så är det ett par riktigt sköna skjortor jag valt ut åt er dudes nedan. Jag älskar button down skjortor, både för egen del men även på herrar. Jag hatar skjortkragar som inte sitter på plats och står ut. Button down för alla skjortor helt enkelt.
 
Mina val nedan bör matchas med ett par svarta jeans (absolut snyggast enligt mig) och sneakers. Den kombon hade iaf fått mitt hjärta att smälta.
 
 
 
 
Från vänster; klassikern Colin Twill, Svart // Hammond Flower - våga PRINT // och Matrix Denim i den perfekta blåa tonen - känns ändå som en klassiker också på något sätt.
 
Om ni inte redan har upptäckt Whyred så tycker jag det är dags för alla grabbar därute att antingen; svänga in i de fina butikerna runt om i våra storstäder, (Södra Larmgatan i Göteborg) eller på Whyred.com!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0