head to toe : BLACK

Kan vara det snyggaste enligt mig. Ja, min favoritfärg förknippas med döden och anses enligt många vara deprimerande och tråkigt. Svart har den motsatta effekten för mig, jag känner total lycka när jag bär helsvart, känner inte alls för att hoppa från en bro eller två, strange thing.
Fann de här bilderna från STHLM streetstyle och STREETFSN , snyggt & cleant. Inser nu att jag behöver en skinnjacka , eller behöver är ett så starkt ord men vill ha en ny, till min samling, är kanske mer rätt återgivet. Den ska va i modellen längre, ingen bikermodell och helt amazing, några tips? kriterie; måste va skinn.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vet du vad tjejen på sista bilden heter? Så himla fint utseende!

2011-12-27 @ 14:09:42
URL: http://lundqvistangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0