OSÄKRAD HANDGRANAT.

"Nu skall skiten bort. Fick körförbud på den och besiktningsgubben sa, jag citerar.
-Inte en changs att du får köra bilen härifrån "det är som att köra omkring på en osäkrad handgranat". Dettta sa han efter han fick en del av vänster framfjäder i näven, fatta fan inte varför han skulle dra i den. Inte nog med detta. Handbromsen är kass, läckaga i avgasrör, stötdämpare bak, osv, osv. Detta går säkert att fixa till, tror tillomed att det inte blir så kostsamt om man är lagd åt meckarhållet.

Utöver detta är det en riktig pärla, sportblå, liten (endast tre dörrar) och mestadels frukörd. Vilket jag tror är anledningen till alla fel.

Har lättast att svara på mail då jag inte har luren på mig under dagarna

obs det är ej bilen på bilden, färg och utseende är dock desamma."


Haha såg den här annonsen precis, jag dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0