To be continued.

För några år sedan letade jag efter en väska som inte längre fanns kvar i butik. Det var en Marc , u know i love Marc. Kollade överallt och fann samtidigt en annons på blocket och Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta..?skrev ett inlägg om annonsen på min gamla blogg och i fredags fick jag en kommentar undertecknad Alex Westin om H&M SS12:


" Hej, skulle vilja komma i kontakt med dig angående ett inlägg från din tidigare blogg: http://tjusig.blogg.se/2009/february/insand-av-dumpad-kille-gustav-westin.html
Jag skulle vilja ge dig fortsättningen på historien, vilket är riktigt kul.
Gustav är nämligen min bror!
puss & kram
"






Pris: 4 500:- Typ: Väskor Uppsala: Visa var

Marc Jacobs väska inköpt på NK Stockholm, helt oanvänd, helt ny!Ny pris 5600:-

Säljes pga att jag blivit dumpad
innan mitt ex hann fylla år, trist men sant.Har därför ingen som helst användning för den. säljes för 4500 eller bud. För att garantera äktheten kan affären göras upp på NK Sthlm, om så önskas.

Mått i inches:
15 ½” x 9 ½” x 8
Mått i cm:
39 x 24 x 20

Insänd av Gustav Westin, dumpad.


Kan man bli mer nyfiken?! NEJ, visst vill vi ha fortsättningen ALEX !åååh !

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha juste! Stackaren!

2011-11-29 @ 21:07:55
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0