wedge och bryderier

Hej! Ja tenta igår, Tenta på måndag, Tenta veckan efter det plus lite arbeten instuckna här och var. Jag är helt slut. Tyvärr så blir bloggen bortprioriterad framför B-friend, ni förstår nog. Om ni inte förstår så kan jag säga så här, jag har inte gått på stan (knappt) , fikat , umgåtts med vänner på ungefär en vecka, känner mig typ isolerad. Första dagen idag som jag kan andas ut, lite iaf. Skall samanställa allt inför min Business English Exam ikväll tänkte jag. Men nu idag ska jag äntligen S O L A , är ungeför lika genomskinlig som den blåa äckliga minimjölken som vissa dricker.

För tillfället kikar jag på skor, inte vilka skor som helst, utan dessa skorna från ASH. Modellen är fantastic, dock sjukt ful label längst fram.. går att ordna ganska lätt med en sprättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0