3.1 Phillip Lim pre-fall 2013

3.1 Phillip Lim är den kollection (av de som kommit ut hitills) som jag känner är mest mest "wearable". Byxor och en knit alternativt en college är ju min typ av höstuniform, så att jag finner många favoriter nedan blir nog ingen direkt förvånad över.

 

 
Personligen anser jag dock att många av leo - plaggen kunde exkluderas och istället tycker jag att han kunde fortsätta använda sig av tex, rutiga inslag (som vi såg i hans spring R-T-W 2013) eller gärna mitt favoritmönster - PAISLEY- som sagt vad som helst som känns lite nytt. Jag vet att många gillar leo men jag känner spontant att leoprinten gärna får trappas ner något framöver trots att jag tycker det är otroligt fint känns det något uttjatat efter ex antal säsonger.
 
 
Men som sagt, bortsett från leoprinten är den här kollektionen helt fantastisk. Älskar de stora tröjorna med zip-detaljer, för mig är de dessa som bär hela pre-fall kollektion. De lårhöga stövlarna är ju självklart också to die for och bör därför också uppmärksammas nedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0