COS

Känner väldigt mycket begär på den sidan, borde kanske blocka den?
Alternativt stilla begäret genom att klick klicka hem några vackra perfekt baströjor, men borde jag? Ett  argument som jag brukar köra när jag försöker övertyga mig själv om att jag behöver nya kläder kan lyda följande "Det tar fruuuktansvärt lång tid att klä sig på morgonen om man inte har de perfekta basplaggen när man är sådär morgontrött och egentligen borde gått upp tidigt men inte orkade det och hamnade i panikklädkaosmorgon. DÅ, då hade den där gråa fina melerade tröjan jag precis såg varit perfekt "  poff så var jag övertygad. Svårt att argumentera mot ett så solklart case, FAN.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0