here comes the sun, and I say, It's all right.

Älskar att solen skiner. Ska ut och sätta mig snart. Lyssnar på den här låten nu. Firade min kära lulu igår, gick till push en sväng. Jag hade stylat henne i mina batikbrallor, linnet hon fick i present från H&M trend och svarta skor. Riktigt snyggt måste jag säga. Ligger i sängen, sover nästan alltid med öppna persienner, älskar att vakna av solljus. Underbart. Ne kanske skall gå upp, tvätta och sådant roligt... dock bara fram till 16 för då slutar min B-friend och då ska vi ner på stan och dricka kaffe i solen, prisa gud att jag intog en måttlig mängd alkohol igår/inatt. Ska ringa Mats och se hur det gick för henne, inte lika måttligt skulle jag tro! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0