Sista tentan för våren


PIC

Min ork är lika med noll för tillfället. Affärsrätt är det som ska tentas av imorgon, internationell köprätt osv, tog Lars på orden "gå inte hem och blåplugga nu " lite väl kanske. Första tentan som jag känner att ja, kanske inte behöver få VG. Skolan denna terminen har gått helt galet bra högsta betyg på samtliga, men så har jag nästintill pluggat ihjäl mig också.

Det som jag längtar till nu är PRAKTIKEN, skall bli så otroligt roligt. Massa tankar, men den som jag tänker mest på är WHAT-TO-WEAR?? Känns som att man är liten och står inför sin första dag i skolan. Dock vet jag inte om det är förväntan eller nervositet som jag känner men jag är iallafall råtaggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0