TIPS //Kolla FASHIONSHOWS //inspireras //planera //spara




Min stil i vår är en blandning av Balmain spring 2012 och Isabel Marant fall 2012. Det bästa med att fashionshows är att de presenterar kollektionerna långt tidigare än trenden och kläderna egentligen är aktuella vilket gör att man kan inspireras av höstens trender redan nu. Man kan även anpassa sina inköp redan nu till sådant som man vet även kommer fungera när sommaren är slut och hösten tar vid.

Jag kommer ta mig an den här våren med spetsiga skor i skinn eller mocka, breda bälten med gulddetaljer, INTE KVADRATISKA NITAR. Nytänkande, runda nitar i GULD. En del vitt kommer att vara på tapeten, men svart kommer dominera. Inslag av bordeau( Marant) kommer jag börja med lite smått men kommer nog att bada i färgen till hösten. Skjortan med detaljerna påminner om den jag köpte igår dock är min lite mer cowgirl inspirerad (Marant) som ni kommer få se snart. Byxorna måste jag tala om också, jag älskar ju byxor gärna mänstrade byxor. Våga lite, släng på en casual tisha till och ett par klackar så är det klart!

Kommentarer
Postat av: INSPO

Grymt snyggt



www.inspo.nu

Just nu erbjuder vi alla bloggare 20% KIKA IN

2012-05-07 @ 00:16:54
URL: http://blogg.inspo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0