Next up : Mercedes-Benz Fashion Week

Nu på måndag drar Mercedes-Benz fashion week igång.
 
På tisdag klockan 21:00 visar Whyred sin helt fantastiska AW13 kollektion på Berns.
Denna veckan har varit en vecka utav förberedelser både inför Lookbook-plåtning och visningen och jag kan lova att detta årets kollektion är något utöver det vanliga och det bästa Whyred producerat på länge.
 
Jag kommer att befinna mig backstage på visningen, skall bli så sjukt roligt, tyvärr att man inte kan vara på två ställen samtidigt för det är ju klart att man skulle vilja se den live...
 
Om du klickar på länken här, kan du se schemat för modeveckan, när var hur visningarna sker. De visningar jag ser mest fram emot (utöver WHYRED då)  är; Back, Hope , Carin Wester , Dagmar och Altewi Samoe !
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0