Drömdag

Vaknade upp till ett soligt Göteborg 06:30 då mina kära klocka ringde. Jag gick upp, klädde på mig och spatserade på nästintill folktomma gator genom Linné. Ett snabbt stopp på Bar Italia för en aldelles utmärkt och utsökt cappucino, innan jag fortsatte mot Vasa och min tid hos den bästa franstjejen som finns. I vanlig ordning så snackade vi oss igenom en påfyllning, och sen tog vi oss ner mot Da Matteo för frukost. En drömstart på dagen helt enkelt innan verkligeheten trängde på och nästa kund väntade. Därefter gick jag allena mot Monki och Weekday för att söka efter det som jag så fint hade siktet på sedan dagen innan, (se tidigare inlägg) men ingenting kändes helt perfekt.
 
Så jag och min besvikelse drog oss mot Zara. Där fann jag ett par silkesbyxor med matchande blazer/blus samt ett par helt underbara shorts. Åhlens blev nästa stopp, plockade upp en ögonskugga och lite hårprodukter. Däremellan alla butiker träffade jag Stridisen som är nyss hemkommen från Ibiza. Vi satte oss vid kanalen och tjöta en stund innan hon skulle jobba på Raglady. Vi bestämde att vi skall ses ikväll - Kalas! Nä nu skall jag ut i mitt förråd och gå igenom de 4 kartonger med sommarkläder som jag helt har glömt bort att jag har !
 
 
Ciao och kärlek.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0