Hatkärlek

Är det jag känner efter den här helgen. Fredagen tog mig på alla krafter, vilket resulterade i snart två dagars rehabiliterande här i Onsala. Men, kul hade jag. Startade på Mister P med några glas vin, lite mat och fina damer för att sedan möta upp älskade Pierre på Locatelli. Därefter flöt det, Push, Peacock, Port du Soleil och Yaki. Vill ni se bilder kan ni spana in min Insta - Inspodeluxe ( Natalie Bengtsson ) .
 
Nu skall jag sätta mig på altanen med en islatte och en bok. För tillfället är jag helt insnöad på Denise Rudberg och hennes "chic-litt" vilket förövrigt kan vara det töntigaste ordet, men som ändå summerar ganska bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0