Last Night

Hängde jag på andra lång med min kära barndomsvän Sofia som var hemma över midsommarhelgen. Så kul att träffa henne! Kvällen var supertrevlig, Öl och gott sällskap brukar ju bli en vinnare! Nu sitter jag med myskläder i min soffa och har precis ätit gazpacho (kall tomatsoppa) och njuter av min nystädade lägenhet. Dock sörjer jag min Kartellampa som jag självklart pajjade. Allting kan gå itu - men en kartell, kan gå i tusen bitar...
 
 
 
// Byxor ACNE // Skor ACNE // Skjorta ZARA //
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Vad heter byxorna, vilken modell?=)

Svar: Min absolut favortimodell - skin 5 pocket - http://shop.acnestudios.com/shop/women/jeans/skin-5-black.html :)
inspodeluxe.blogg.se

2013-06-25 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0