Liten överdrift måhända

I inlägget tidigare möjligtvis eftersom jag skall jobba hela denna veckan, men ändå inte med det jag verkligen vill göra dvs det min utbildning så fint har rustat mig för, därav dramatiken. Jag behöver utmaningar, mål att nå etc. men börjar med att flytta in i min älskade lägenhet igen på lördag. Därefter så ska jag ta tag i mig själv och den situation som jag så fint satt mig i.
 
På lördag är det 2:a lång dagen, så kul. Får kasta in mina saker i lägenheten och sen beger jag mig ut till mina älskade vänner för att sedan återsamlas hos mig på kvällen - vänner ni är därmed hembjudna till mig om ni inte visste det, vilket ni antagligen inte visste - för jag bestämde det nu!
 
Jag känner på mig att det kommer bli en bra tid framöver - låt oss hålla fast vid goda tankar fölket.
 
Kanske det är dags att börja den här nya positiva livsstilen med ett par nya pjucks - typ dessa nedan, från zara, hade ju suttit fint.
 
 
 
 
 
Ja kanske.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Galet snygga!

2013-05-28 @ 21:11:15
URL: http://carolinesworld.net/juliaamandusson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0