En Bättre Onsdag

Kom hem till min kära lägenhet 07:00 imorse. Nu när jag har varit dundersjuk, nu är jag lixom bara vanligt sjuk, har jag nästan ingen ork kvar alls and on top of that så hade jag en sån dundermigrän inatt.  Det första jag gjorde när jag kommit hem var att gå och lägga mig och sova till tolv. Efter det sprang jag ner till 3:e lång, i aldelles för mycket kläder, för att hämta Textil Materialläraboken som kommit. På vägen tillbaka höll jag på att dö av utmattning när jag såg vegabacken. Den som är en piece of cake i vanliga fall kändes som ett jäkla Mount Everest idag. Väl hemma vilade jag en stund till åt två mackor, sen korsade jag nordostpassagerna och gick ner till Krall på Linnégatan. 2:an från Olivedal tog oss lägligt nog till vårt mål, Domkyrkan och en fantastisk Juice på Juicekällan. Lite produktiv har jag dock varit idag, var och fixade fransarna, det räknas väl? Eller? Jo men det tycker ändå jag.
 
 
Note to self : Det är WAY TO COLD för Converse nu.
 
 
Fett dålig bild men måste bara köra bildbevis på att jag, för första gången på flera år, bär toffs in public. Nu helt plötsligt fattar jag varför alla gör det, det är ju så helt sanslöst skönt att slippa ha håret flygandes omkring i ansiktet konstant. Kanske blir en repris någon gång, vem vet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0