Playan

Nu har vi varit här sen i onsdags och jag har äntligen löst Wi-Fi så jag skall kunna blogga lite! Men jag skall inte ljuga, det har varit rätt skönt att vara lite bloggfri och endast fokusera på att äta, sola och shoppa. Har förövrigt hittat de mest fantastiska kuddfodralen på en liten lokal marknad här i Kemer, bilder kommer självklart senare när de är på plats i soffan hemma i Linné. Annars mår jag toppen, det är otroligt vackert här. Nä, nu skall vi fixa iordning oss här inför middagen så tills vi hörs igen, ciao!


Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

underbart det ser ut!

Svar: Ja eller hur :)
inspodeluxe.blogg.se

2013-09-02 @ 13:06:09
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0