Weekend Review #1

I torsdags var jag ju som bekant på Nk's modevisning på the Docks med Isabelle Krall vilket ni redan vet om ni är sanna läsare haha. Det blev hemgång lite senare denna afton eftersom det även var säsongsavslutning av Docks i samma veva. I fredags var jag ute på landet och rehabade hos mina föräldrar och blev bortskämd med skaldjur och kärlek. Älskar att fly hetsen i stan ibland och vila upp mig på en altan i Onsala, lyxen att ha det bästa av två världar. Lördagen startade med två sargade men fantastiska själar hemma hos Krall. Där drack vi Chabli med ramlösa, eller ramlösadelen stod jag mest för. Har ni inte testat så borde ni, det blir ju i stort sett som varannan vatten. Toppen ! Sendan känns det som att vi var överallt och ingenstanns - Locatelli - Push - Lounge - Peacock - Park vilket resulterade i en överstämplad hand och en väldigt rolig kväll.
Söndagen handlade mer om att sova än något annat. Till middag åt jag scones. Inte så händelserik direkt vilket resulterade instagraminlägget - slut som artist ( följer ni inte mig redan, kan ni göra det på Inspodeluxe )
 
Kärlek!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0