Ett bättre nyförvärv

När jag gick igenom mina tre garderober imorse i smått panik över att inte ha något att ha på mig (jag ni vet va jag menar) fastnar plötsligt blicken på den här tröjan. En tröja jag inte ens reflekterat över att jag har, och jag vet inte varför? Jag har väldigt bra ordning i garderoben så jag har ju sett den varje dag, men av någon anledning (?) så har jag aldrig sett den som ett alternativ tidigare. Den har lixom bara varit en tröja som alltid ligger på samma plats. Mer som interiör.
 
Men idag, mitt i allt kaos, så tog jag konstigt nog fram denna tröjan, slängde på mig den och insåg att det är en riktigt shysst och soft tröja. Den kändes nästan som ny, jag har ju inte använt den så det kanske inte var så konstigt trots allt. Tror nog tusan att den kan bli en ny höstfavorit.
Kul att man kan upptäcka saker på nytt ibland. Det är ju bättre i ekonomi i den typen av nyförvärv om man säger så.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0