Rodebjer

Den kollektionen för Rodebjer som är ute nu är helt magisk. Hör och häpna, det finns till och med två klänningar (?!) som jag skulle kunna tänka mig. Eller inte bara tänka mig - Jag vill ha! Det händer inte mig, klänning och jag, det rimmar inge bra. Vanligtvis. Men dessa nedan är 10 poäng. Min födelsedag börjar närma sig, eller det är oktober och jag fyller år i December visserligen men ändå, ganska snart! Och jag är som jag är, jag älskar att fylla år. Så, naturligtvis börjar jag redan spåna på va jag ska ha på mig vid firandet. Kanske skulle det få bli en klänning i år - det vore ju nästinitill lite galet?
Annars är brallorna "Pant Talus Sensual Embroidery Black" nedan väldigt intressanta. Så otroligt fina, jag tänker mig med klackar och en svart blus - det känns ju väldigt jag. Ni vet - sådär helsvart och tråkig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0