If you don't have a blog

Madde om overslept: Jag dör jämt, vad fint hår du har! Vad använder du till ditt hår?? // TACK! Kör väl en liten hårspecial här; gällande klippning så klipper jag mig typ aldrig, och jag använder bara shampoo ( Aussie ) dvs inget balsam. Inte det ultimata.. Tror dock att eftersom jag aldrig färgat mitt hår, förutom dom RÖDA slingorna som blev orangea i 6:an , så blir det inte alltför slitet. Låter alltid håret självtorka för att sedan använda PHC torrshampa och sen en volymspray. Ibland tjyvar jag lite boyfriends vax. LANZA, neontub. HELT KANON!// Emilie om Jumperlicious // minty: vart har du köpt den? älskar färgen!!// ME TO! H&M TREND// Maja om The perfect Jumper part 2: först: LOVE your blog! men jag undrar om du har lust att maila mig, elelr skriva ett inlägg var du hittar alla fina inspirationsbilder och omslag osv. måstemåstemåste veta! TACK! om någon annan vill maila om samma tips får ni gärna göra det! [email protected]// bilderna hittar jag överallt, finns inget speciellt blogg eller hemsida. Bemästra google så löser det sig !// Carro om love this jacket: Jag med, varifrån? :) // ZARA //


Kommentarer
Postat av: Julia

Du har så rätt så rätt, Phillip Lim it is! xx

2012-01-24 @ 11:42:38
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0